dimarts, 24 de març del 2009

BUIDOR


Feia molt que no sentia aquesta sensació de buidor, de dolor al pit i al cor. No penso buscar culpables, pq no es tracta d'això, el que tinc m'ho busco jo. Ni victimes ni botxins, sols persones buscant sensacions, oblidades, reviscudes, noves, però sensacions, sentir que vius, notar fruir la vida des de el dit petit del peu fins el clatell.

Ens coneixem realment? Coneixem realment a les persones que sentim properes? Què saps de mi? Què se jo de mi mateixa? sóc el que faig, el que penso, el que vull, de tot un poc, de tot un molt?

"...desperta'm quan caiguin poemes dels arbres..." deia la cançó. Però les cançons no són sempre el que imagino, ni fan sempre la companyia que vull, ni avui són el balsam per guarir el que ara sento.

5 comentaris:

Ana Martínez ha dit...

Mai arribem a conèixer del tot a la persona que tenim al costat, a vegades ni a un mateix...

I per la sensació aquesta de la que parles... qui no s'ha sentit sol algún cop?

Gràcies per passar-te, bon blog! :)

SHE ha dit...

Mala, me escribiste esto en ..catalàn?

jajaja contestarè la mayor tonterìa porque entendì la mitad:
que bonitoooo escritoooo !

( es un placer llegar al limbo Muriel hermosa)

mil besos!

Moony-A media luz ha dit...

No sabemos nada de nadie. casi, ni de nosotros mismos.
El dolor de corazón también es parte de la vida.

Un besazo.

Xabi ha dit...

Qué es estar vacio ? Esa vacuidad nos la llenamos a ratos, a momentos que vale la pena no perdernos porque la vida esta más llena de instantes que de una presencia eterna que jamás alcanzamos del todo. Hay razones que el corazón no entiende , y hay corazones que piensan a veces en ganar a la razón... Está claro que todos somos unos desconocidos pero en este todos tambien nos incluimos a nosotros mismos no lo olvidemos . Seguramente el mejor psicoanalista es uno mismo.

Muriel ha dit...

She, so sorry, pero es que hay veces que una escribe como le sale del alma y la mia se deshizo en pedazos durante unas horas. Hay quien no tiene alma, pq la perdió cruzando un puente una noche de tormenta, pero las que aun tenemos un tocito..ese nos duele.